Dlaczego warto rozpocząć swoją karierę zawodową w firmie IBS Polska?

Usługi świadczone i realizowane w ramach prowadzonej przez nas działalności gospodarczej charakteryzują się stabilną, najwyższą w swojej klasie, jakością, dlatego też do naszego zespołu mają szanse dołączyć ludzie pracowici, ambitni, którzy swoje doświadczenia i ciekawe pomysły potrafią zamieniać w skuteczne rozwiązania biznesowe.

Jeżeli chcesz nieustannie poszerzać swoją wiedzę oraz zależy Ci na aktywnym tworzeniu nowych wartości, a także chciałbyś wnieść swój własny unikalny wkład w kolejne sukcesy naszej Firmy dołącz do naszego zespołu już teraz!

Dołącz do nas

IBS Polska jest Spółką, która proponuje swoim Klientom szeroką paletę usług z zakresu zarządzania wierzytelnościami. Wykorzystując swoje 10- letnie doświadczenie w świadczeniu usług windykacyjnych, prawnych i finansowych oferujemy naszym partnerom handlowym skuteczną oraz kompleksową obsługę. Indywidualne podejście do każdej sprawy oraz pełne zaangażowanie w prowadzeniu spraw naszych Klientów przez wykwalifikowanych specjalistów z różnych dziedzin prawa, ekonomii, podatków, księgowości i zarządzania zasobami ludzkimi sprawiają, iż nasi pracownicy codziennie uczestniczą w procesie zdobywania nowych kompetencji i umiejętności, które nawzajem się przenikają i uzupełniają.

Jesteśmy przekonani, że osiąganie wysokich wyników jest możliwe dzięki pracy zespołowej, dlatego ścisła współpraca między poszczególnymi pionami struktury organizacyjnej IBS Polska pozwala najefektywniej wykorzystać posiadaną wiedzę i potencjał dla dobra naszych kontrahentów.

Odpowiadając na aktualną ofertę pracy, proszę przesłać swoją aplikację (cv wraz z listem motywacyjnym) na adres wskazany w danym ogłoszeniu.

Etapy rekrutacji

W związku z dynamicznym rozwojem naszej Spółki oraz wdrażaniem nowych usług, które oferujemy naszym Klientom i partnerom biznesowym, zatrudnienie znajdą u nas te osoby, dla których praca to nie tylko sposób na zarabianie pieniędzy, ale również możliwość kształtowania ciekawej ścieżki rozwoju zawodowego, podejmowania nowych wyzwań, stawiania sobie ambitnych celów oraz ich osiągania przy aktywnym wsparciu naszej kadry zarządzającej.

Proces rekrutacji dla osób zainteresowanych podjęciem pracy w naszej firmie składa się standardowo z czterech etapów, w ramach, których dokonywana jest następująca weryfikacja kompetencji posiadanych przez poszczególnych kandydatów:

 

  • Krok I - Analiza dokumentów

    Pierwszym etapem rekrutacji jest selekcja kandydatów na podstawie nadesłanych aplikacji. Po otrzymaniu dokumentów rekrutacyjnych, pracownik HR przeanalizuje zawarte w nich informacje pod kątem profilu stanowiska.

    

  • Krok II - Rozmowa telefoniczna – wywiad preselekcyjny

    Kontaktujemy się z wybranymi osobami, by wyjaśnić ewentualne wątpliwości dotyczące dokumentów aplikacyjnych oraz wstępnie określić nasze wzajemne oczekiwania. Na tym etapie procesu rekrutacji zapraszamy wybrane osoby na rozmowę kwalifikacyjną.

    

  • Krok III - Rozmowa rekrutacyjna

    W trakcie spotkania będziemy chcieli pozyskać szczegółowe informacje dotyczące przebiegu Twojego doświadczenia zawodowego i edukacji oraz zweryfikować poziom wybranych kompetencji. Twoja wizyta zawsze jest dokumentowana poprzez wypełnienie ankiety rekrutacyjnej. W przypadku określonych stanowisk możesz zostać poproszony o wypełnienie testów psychologicznych, językowych lub innych weryfikujących poziom konkretnych kompetencji.

    Warto abyś na tym etapie również i Ty zadawał pytania, dlatego nie bój się pozyskiwać informacje, które są dla Ciebie ważne i mogą okazać się niezwykle istotne przy kolejnym etapie procesu rekrutacyjnego oraz już po rozpoczęciu pracy w naszej Organizacji!

    

  • Krok IV - Informacja zwrotna

    W ciągu dwóch tygodni od spotkania otrzymasz telefonicznie lub listownie informację zwrotną dotyczącą przebiegu rekrutacji. W sytuacji, gdy ostateczna ocena Twoich kompetencji osiąga wynik pozytywny, zostajesz zaproszony na ostateczną rozmowę, aby przedyskutować warunki zatrudnienia i podpisać umowę o pracę.

Kompleksowy rozwój pracowników

Szukamy osób wysoce zmotywowanych, ceniących pracę w grupie. Ludzi, którzy w szybki sposób przyswajają wiedzę, ale również takich, którzy mają odwagę, aby dzielić się z innymi swoimi własnymi umiejętnościami oraz doświadczeniami zawodowymi.

Praca w naszej Firmie oznacza dostęp do bardzo nowoczesnych rozwiązań i technologii. Zarówno wewnętrzny jak i zewnętrzny system kształcenia oraz możliwość pracy nad różnorodnymi projektami pozwalają pracownikom na ciągłe podnoszenie kwalifikacji. Jednym z takich narzędzi jest elektroniczna platforma szkoleniowa – e-learning. Chętnie dzielimy się naszym doświadczeniem, ale liczymy również na możliwość korzystania z wiedzy nowo przyjętych osób dla dobra całej Organizacji!

ibs

International Business Services Polska Sp. z o.o.

92-312 Łódź, ul. Papiernicza 7

t: +48 42 677 77 87

f: +48 42 677 77 91

mail: ibspolska@ibspolska.pl

KRS: 0000166615

REGON: 473169215

NIP: 728-248-73-75

Kapitał zakładowy: 746.500,00 PLN